Brak produktów
Razem produkty: | |
Dostawa: | |
Razem |
Wszystkie reklamacje prosimy kierować pod postacią maili na adres [email protected]
Mail powinien zawierać:
1. Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
2. Numer lub indeks zamówienia np. IBTGGRCBL lub (#1234)
3. Szczegółowy opis uszkodzeń,
4. Fotografie dokumentujące uszkodzenia
5. W przypadku uszkodzeń transportowych spisany zgodny z prawdą protokół szkody.
6. Instrukcję z zaznaczonymi elementami do wymiany.
7. Fotografie ukazujące prostokątne naklejki na kartonach z meblami oraz naklejkę reklamacyjną ze środka kartonu.
Ważne informacje:
PROTOKÓŁ SZKODY - to dokument którym dysponuje każdy kurier realizujący dostawę do klienta, służy on do spisania faktycznego stanu uszkodzenia przedmiotu, który jest dostarczany. UWAGA ! Jeśli kurier nie posiada protokołu szkody, a paczka jest uszkodzona, proszę odmówić przyjęcia paczki.
Niezbędne dane kontaktowe:
[email protected]awcamebli.pl
tel. 733008333