Ta strona używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.  Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Wszystkie reklamacje prosimy kierować pod postacią maili na adres [email protected]

Mail powinien zawierać:

1. Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
2. Numer lub indeks zamówienia np. IBTGGRCBL lub (#1234)
3. Szczegółowy opis uszkodzeń,
4. Fotografie dokumentujące uszkodzenia
5. W przypadku uszkodzeń transportowych spisany zgodny z prawdą protokół szkody.
6. Instrukcję z zaznaczonymi elementami do wymiany.
7. Fotografie ukazujące prostokątne naklejki na kartonach z meblami oraz naklejkę reklamacyjną ze środka kartonu.

Ważne informacje:

PROTOKÓŁ SZKODY - to dokument którym dysponuje każdy kurier realizujący dostawę do klienta, służy on do spisania faktycznego stanu uszkodzenia przedmiotu, który jest dostarczany.  UWAGA ! Jeśli kurier nie posiada protokołu szkody, a paczka jest uszkodzona, proszę odmówić przyjęcia paczki. 

Niezbędne dane kontaktowe:

[email protected]

tel. 733008333