

Sprawdź naszą kolekcję łóżek piętrowych dwuosobowych
Wysyłka DARMOWA w ciągu 10 dni roboczych + 2 dni dostawa.
W związku z dużą ilością zamówień, wysyłka zamówień może wydłużyć się o kilka dni roboczych.
Wysokość całkowita | 154 cm |
Szerokość | 97 cm |
Długość | 205 cm |
Materiał | Drewno |
Powierzchnia spania | 90x200 |
Kolekcja | Rico |
Pojemnik | szuflada |
Miejsce użytkowania | Pokój młodzieżowy, Pokój dziecięcy |
Styl | Klasyczny |
Cechy łóżka | z barierką, z materacem |
Wielkość | dwuosobowe |
Stelaż | Drewniany |
Dla chłopca/dziewczynki | chłopięce, dziewczęce |
Łóżko piętrowe dwuosobowe RICO 200x90 sosna w naturalnym kolorze drewna sosnowego jest łóżkiem młodzieżowym, wyposażonym w wysuwaną szufladę na kółkach. Dzięki jej dużej pojemności zaoszczędzisz miejsce, przeznaczając szufladę jako schowek na pościel, lub inne rzeczy. Deski budujące ramę łóżka zostały pokryte trzema warstwami lakieru, chroniącymi drewno i gwarantującymi jego bezproblemowe czyszczenie.
Łóżko piętrowe dwuosobowe RICO 200x90 sosna dla dzieci jest w pełni bezpieczne dla najmłodszych, dzięki solidnym barierkom, które można zamontować z dowolnej strony oraz zaokrąglonym krawędziom ramy. Materace wykonano z pianki poliuretanowej.
![]() |
Malowanie farbą wodną Trzykrotne malowanie farbą wodną z certyfikatem bezpieczeństwa EN71-3 zabezpiecza trwale łóżko przed zniszczeniami takimi jak zarysowania, lekkie uszkodzenia mechaniczne czy ścieranie. Wykazuje również dużą odporność na działanie wody oraz środków czyszczących - jest to bardzo ważne jeśli chodzi o bezpieczeństwo mebli, których używają dzieci. |
![]() |
Hipoalergiczne materace Do produkcji hipoalergicznych materacy używa się materiałów o zdecydowanie wydłużonej świeżości(np. pianka elastyczna) oraz tworzyw, które konsekwentnie minimalizują jakąkolwiek obecność mikroorganizmów. |
![]() |
Polski producent Łóżko zostało wyprodukowane w Polsce. Kupując ten produkt napędzasz polską gospodarkę oraz przyczyniasz się do powstawania nowych miejsc pracy. |
Nikt nie dodał jeszcze opinii dla tego produktu.